خبرنگاران شگفتانه عماریار برای روزهای مبارزه با کرونا

به گزارش چاپار بلاگ، تهران- خبرنگاران- تماشای محصولات داستانی و مستند سایت عماریار به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، از ولادت امام علی (ع) تا 29 اسفندماه رایگان شد.

خبرنگاران شگفتانه عماریار برای روزهای مبارزه با کرونا

کرونا چند هفته ای می گردد که دانشگاه ها و مدارس را تعطیل و بسیاری از مشاغل را به تعطیلی کشانده و مردم را خانه نشین نموده است اما این ویروس منحوس، فرصت خوبی هم در اختیار مردم قرار داده است تا به خواندن کتاب و دیدن فیلم ها و سریال های روز ایران و جهان روی بیاورند.

از همین رو، عماریار به منظور همراهی با خانواده های عزیز ایرانی، تماشای فیلم های داستانی و مستند خود را رایگان نموده است تا خانواده ها در این روزها لحظات بهتری را سپری نمایند.

ازجمله این آثار که مخاطبان می توانند آنها را به وسیله سایت عماریار تماشا نمایند می توان به عابدان کهنز، تهران دمشق، ارثیه پدری، امیدی ه، قائم مقام و ... اشاره نمود.

این شگفتانه عماریار با شعار با خانواده فیلم ببینیم از روز یکشنبه 18 اسفندماه، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام شروع شده است و تا روز 29 اسفندماه ادامه دارد.

عماریار مرجع عرضه تولیدات صوتی و تصویری جبهه فرهنگی انقلاب است که با شعار با خانواده فیلم ببینید درصدد انتشار و عرضه محتوای سالم از فیلم های مستند در وهله اول و فیلم های سینمایی و پویانمایی و فیلم های کوتاه، نماهنگ از تولیدات داخل و خارج کشور در وهله دوم می باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2900

به "خبرنگاران شگفتانه عماریار برای روزهای مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شگفتانه عماریار برای روزهای مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید