خبرنگاران سراج: داوران لیگ نتایج را مهندسی می نمایند

به گزارش چاپار بلاگ، آبادان - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: داوران لیگ برتر قیمت پیدا نموده اند و با قیمت نتایج را مهندسی می نمایند.

خبرنگاران سراج: داوران لیگ نتایج را مهندسی می نمایند

به گزارش خبرنگاران بهنام سراج آدینه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و شاهین بوشهر گفت: ما مسائل زیادی در نیم فصل دوم داشتیم که منجر به کسب نتایج نامطلوب شد.

وی افزود: تنها تیمی بودیم که در نیم فصل دوم تقویت نشدیم ولی انتظارات از ما همان انتظار نیم فصل اول بود.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما 11 نفر در زمین داشته که باید برابر 40 نفر می جنگید و به راحتی حق ما را پایمال می کردند و هیچکس بدنبال احقاق حق صنعت نفت نبود حتی رسانه ها هم در حق این تیم اجحاف کردند.

سراج توضیح داد: برابر تیم هایی بازی کردیم که همانند ما شانس کسب سهمیه آسیا را داشتند ولی با این تفاوت که آنها تمامی امکانات آسیایی شدن را داشتند و ما نداشتیم.

وی افزود: صنعت نفت در آبادان هم تنهاست و حتی دشمنانی در همین آبادان دارد، با این شرایط چه انگیزه ای برای آسیایی شدن باقی می ماند؟

سراج با انتقاد از نحوه داوری های لیگ گفت: داور همانند قاضی است که حق اشتباه ندارد ولی داوران ایرانی قیمت پیدا نموده اند و این قیمت ها، نتایج بازی ها را رقم می زنند.

وی گفت: به تنهایی نتوانستم مانع پایمال شدن حق صنعت نفت بشوم و دیگر سکوت جایز نیست، یک گروه عظیم شامل سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی باید حق صنعت نفت را بگیرند.

سراج گفت: مردم چطور انتظار دارند حق صنعت نفت را به تتهایی بگیرم؟ یک تیم قوی تشکیل گردد تا با مستندات حق نفت را بگیریم.

وی گفت: فردا با تیمی بازی می کنیم که قلدر است و مربی کاربلدی دارد ولی ما محکوم به برد هستیم، مجموعه تیم در 2 بازی باقی مانده برای دل خود بازی خواهند کرد.

سراج نتایج اخیر صنعت نفت را غیر طبیعی خواند و گفت: بازیکنان می دانند نتایج اخیر صنعت نفت واقعی نبوده ولی در 2 بازی باقی مانده فقط به فکر برد خواهیم بود.

وی افزود: ما دیگر برای هیچکس بازی نمی کنیم و فقط برای خودمان بازی خواهیم کرد زیرا تنها بودیم و هیچکس همراه و حامی نبود.

سراج گفت : هر مربی که راهنمایی صنعت نفت را بر عهده می گرفت کمتر از یک میلیارد از باشگاه طلب نمی کرد ولی آمدم تا برای تیم شهرم کوشش کنم ولی نمی دانستم تنها هستم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا از هفته بیست و نهم لیگ برتر میزبان شاهین شهرداری بوشهر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 8346

به "خبرنگاران سراج: داوران لیگ نتایج را مهندسی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سراج: داوران لیگ نتایج را مهندسی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید