خبرنگاران رییس فدراسیون سه گانه: میزبانی ایران از مسابقات دوگانه کاپ آسیا لغو نشده است

به گزارش چاپار بلاگ، تهران- خبرنگاران- رییس فدراسیون سه گانه گفت: اتحادیه بین المللی سه گانه تصمیم گرفت تا از شهریور فعالیت ها از سر گرفته گردد به همین دلیل به احتمال زیاد مسابقات بین المللی کاپ آسیا به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد.

خبرنگاران رییس فدراسیون سه گانه: میزبانی ایران از مسابقات دوگانه کاپ آسیا لغو نشده است

مهدی گودرزی روز آدینه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جلسه ای که با رییس و مسوولان اتحادیه بین المللی سه گانه داشتیم قرار شد تا کلیه فعالیت های ورزشی این اتحادیه براساس سیاست کشورها از شهریورماه از سر گرفته گردد. این اتحادیه تصمیم می گیرد تا چه رویدادهایی را لغو یا برگزار کند.

وی افزود: همچنین قرار است که مسابقات دواتلون بین المللی کاپ آسیا 2020 در آبان ماه به میزبانی ایران و شهر ساری برگزار گردد و هنوز خبری از لغو این مسابقات نیست. گرچه نمی توانیم شرایط کشور را پیش بینی کنیم اما در این مدت هم ورزشکاران از سرجیو سانتوس سرمربی پرتغالی و از برترین مربیان حال حاضر دنیا یاری می گیرند. آنان دسترسی به شنا ندارند اما مربی در کوشش است تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی آنان به این ورزش مبادرت نمایند.

رییس فدراسیون سه گانه ادامه داد: ما حق الزحمه سرمربی را پرداخت کردیم و او از راه دور و به وسیله اپلیکشین به طور روزانه برنامه های ورزشکاران را ارائه می نماید. همچنین بستر برگزاری دوره آموزشی مربیگری و کارگاه ها را فراهم کردیم. اگر بتوانیم باید به صورت تجهیزات -محور پیش برویم و از بازیکنان برای ارزیابی عملکردشان رکوردگیری کنیم. این وقفه فرصتی برای آماده شدن ورزشکاران برای حضور در مسابقات کاپ آسیا است.

وی یادآور شد: توان ما برای استخدام مربی تعریف شده نیست و مربی هر زمان که بخواهد به ایران می آید. بدنبال این هستیم تا مربیان داخلی را با تعاملاتی که با مربی خارجی دارند به درجه بالایی برسانیم. ما از لحاظ سخت افزاری شرایط مناسبی برای استخدام مربی در ایران نداریم.

گودرزی افزود: در ابتدای سال باید در 2 مسابقه قهرمانی آسیا در ژاپن و قهرمانی دانشجویان دنیا در مجارستان شرکت می کردیم اما بدلیل شیوع ویروس کرونا لغو گردد و بعید می دانم این مسابقات برگزار گردد اگر هم برگزار گردد باید در کشورهای میزبان ورزشکار 14 روز قبل از مسابقات حضور یابد و قرنطینه باشد و تمرینی هم ندارد. چنین شرایط برای ورزشکار مناسب نیست.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 4661

به "خبرنگاران رییس فدراسیون سه گانه: میزبانی ایران از مسابقات دوگانه کاپ آسیا لغو نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس فدراسیون سه گانه: میزبانی ایران از مسابقات دوگانه کاپ آسیا لغو نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید