حکم خاطیان حمله به اتوبوس پرسپولیس تعیین شد، دو جوان اصفهانی نقره داغ شدند

به گزارش چاپار بلاگ، کمیته انضباطی آرای خود را در مورد تیم های لیگ برتر و دسته اول صادر کرد.

حکم خاطیان حمله به اتوبوس پرسپولیس تعیین شد، دو جوان اصفهانی نقره داغ شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ملاقات دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در حالی برگزار گردید که پیش از بازی، به اتوبوس تیم پرسپولیس بخاطر پرتاب مواد محترقه به وسیله دو تن از طرفداران تیم ذوب آهن خسارت وارد شد.

کمیته انضباطی پس از آنالیز تخلف مهرداد حسن پور و پارسا کریمی به علت پرتاب مواد محترقه و محرز شدن تخلف این افراد، اظهار داشت که هر کدام به مدت 2 سال از ورود به ورزشگاه های فوتبال و فوتسال کشور و جبران خسارات اقتصادی وارده محکوم شدند و رای صادره قابل اجرا بوده و ظرف مهلت 7 روز از تاریخ این ابلاغ، قابل اعتراض نزد کمیته استیناف است.بعلاوه در مورد رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از باشگاه سپاهان و تخلف احتاقتصادی باشگاه ذوب آهن اصفهان با توجه به ضرورت تکمیل تحقیقات پفراینده مفتوح خواهد بود.

*ملاقات تیم های نود ارومیه و خوشه طلایی ساوه از سری رقابتهای لیگ دسته اول در حالی برگزار گردید که از سوی نادر آقازاده، مربی نود ارومیه تخلفانی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی طبق ماده 60 به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

به علت تخلف کریم عزیزی، منتسب به تیم نود ارومیه مبنی بر بروز رفتار تحریک آمیز، وی به مدت دو جلسه از ورود به ورزشگاه های محل برگزاری مسابقه محروم است. این رای قابل تجدید نظر است.

یحیی بهاری، مدیر تیم نود ارومیه بخاطر رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

بعلاوه اکبر صغیری، مربی تیم خوشه طلایی به علت رفتار غیر ورزشی نسبت به مربی تیم مقابل قبل از آغاز مسابقه و اتخاذ تشنج در فرایند بازی که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

بهمن حسنی، مربی تیم نود ارومیه هم به علت بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. رای فوق قطعی است.

تیم نود ارومیه به علت سوء رفتار تیمی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

*مسابقه تیم های علم و ادب تبریز و محتشم تبریز از سری رقابتهای لیگ دسته دوم برگزار و از سوی امیر یوسفی، مربی تیم علم و ادب تبریز تخلفاتی مبنی بر توهین به داور رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رضا حدادی مقدم و بهمن صادقی، مربیان تیم علم و ادب تبریز به علت بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه که باعث نیمه تمام ماندن مسابقه شد، هر یک به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت نمایند. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم علم و ادب تبریز به علت مسئول شناخته شدن در نیمه تمام ماندن مسابقه، نتیجه این تیم را سه بر صفر بازنده اعلام نموده و باید 120 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 16994

به "حکم خاطیان حمله به اتوبوس پرسپولیس تعیین شد، دو جوان اصفهانی نقره داغ شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم خاطیان حمله به اتوبوس پرسپولیس تعیین شد، دو جوان اصفهانی نقره داغ شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید