حمید جبلی با آثارش به کانادا می رود

به گزارش چاپار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فستیوال شش هفته با هنر ایران میخواهد در اولین دوره مستقل بخش سینمایی اش که نسیم شرقی نام دارد، مروری بر آثار حمید جبلی در مقام فیلمساز داشته باشد.

حمید جبلی با آثارش به کانادا می رود

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

پویان طباطبایی، دبیر این فستیوال گفت: به دلیل استقبال چشم گیری که از بخش سینمایی دوره قبل شد، در جلسه ای که با اعضای کمیته برگزاری متشکل از کیهان مرتضوی، فرهاد آهی، مصطفی عزیزی و ساسان باقرپور اسوندی داشتیم، به این نتیجه رسیدیم تا بخش سینمایی را هر ساله به شکل مستقل و بین المللی با نام نسیم شرقی برگزار کنیم و در بخش جانبی مروری بر آثار هنرمند از حمید جبلی دعوت کنیم تا با سه فیلم پسر مریم، خواب سفید و آبدارچی در تورنتو حضور پیدا کند.

فستیوال بین المللی فیلم نسیم شرقی در دو بخش کوتاه و نیمه بلند در شاخه های مستند، داستانی و انیمیشن پاییز سال 1392 در کانادا برگزار خواهد شد و فراخوان بخش مسابقه آن پس از تعطیلات نوروز اعلام می گردد تا هنرمندان علاقمند به شرکت در این فستیوال، آثارشان را به دبیرخانه ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2085

به "حمید جبلی با آثارش به کانادا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید جبلی با آثارش به کانادا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید