حرکت خیرخواهانه پوگبا در راه مبارزه با کرونا

به گزارش چاپار بلاگ، هافبک تیم فوتبال منچستریونایتد در اقدامی تحسین برانگیز به کمک برای شکست ویروس کرونا آمد.

حرکت خیرخواهانه پوگبا در راه مبارزه با کرونا

به گزارش خبرنگاران، پول پوگبا که روز گذشته (15 مارس، 25 اسفند) تولد بیست هفت سالگی اش را جشن گرفت، با راه اندازی جمع آوری کمک های مالی آنلاین قصد دارد به مبارزه با شکست ویروس کرونا کمک کند. او اعلام کرده هدفش جمع آوری 27 هزار پوند برای مبارزه با ویروس کرونا و حمایت از سازمان های بهداشتی است.

هافبک فرانسوی منچستریونایتد با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: امروز تولدم است و واقعاً از خداوند متشکرم که خودم، خانواده ام و دوستانم سالم هستیم. با این وجود در حال حاضر همه در سلامت نیستند. همه گیری ویروس کرونا برروی سلامت و زندگی بسکمک از افراد از جمله بچه ها تأثیر گذاشته است. تأثیر این ویروس در مقیاس گسترده، به ویژه بر روی بچه ها فقیر و آسیب پذیر می تواند خیلی زیاد باشد.

در ادامه پیام پوگبا آمده است: با کمک شما، امیدوارم که امروز بتوانیم مبلغ 27 هزار پوند جمع آوری کنیم تا به مبارزه با کرونا کمک کنیم و اگر بتوانیم به این رقم برسیم، به شخصه نیز دو برابر این مبلغ را کمک خواهم کرد. از حمایت شما متشکرم.

این مبلغ قرار است صرف تهیه دستکش های یکبار مصرف، ماسک های جراحی و عینک های ویژه پزشکی شود و این اقلام در اختیار پزشکان و پرستارانی قرا بگیرد که برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا تلاش می کنند.

پوگبا سال گذشته در تولد 26 سالگی اش هم مبلغ 7360 پوند جمع آوری و به یک خیریه که در زمینه آب پاک فعالیت می کند، اهدا کرده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 3067

به "حرکت خیرخواهانه پوگبا در راه مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت خیرخواهانه پوگبا در راه مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید