تیم واکنش سریع در ایلام تشکیل می گردد

به گزارش چاپار بلاگ، خبرنگاران/ایلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت : همواره پیچیده نمودن امور در گیرو دار بروکراسی اداری باعث اتلاف وقت شده و این فرایند با روح قوانین در مدیریت بحران که در آن حفظ زمان یک اصل مهم و مشخص کننده است، منافات دارد.

تیم واکنش سریع در ایلام تشکیل می گردد

آیت قیصربیگی در نشست با مدیران دستگاه های امداد و نجات و خدمات رسان عضو ستاد مدیریت بحران استان از تشکیل تیم واکنش سریع در ستاد مدیریت بحران استان اطلاع داد و اظهار کرد: : جهت مداخله به موقع در حین بحران نیازمند روان سازی امور هستیم و در این راستا تشکیل تیم واکنش سریع یک ضرورت است.

وی گفت: در این راستا بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران این تیم در مرکز استان و به صورت متناظر در شهرستان ها به ریاست فرمانداران و با حضور اعضای مرتبط نیز تشکیل می گردد.

دبیر ستاد مدیریت بحران استان در ادامه با اشاره به این مطلب که در حین حادثه حفظ زمان برای مداخله به موقع یک اصل حیاتی اصل است، تاکید نمود: در زمان وقوع حوادث عملا فرصتی برای فکر کردن جهت ارائه پاسخ های زمانبر نیست، بلکه می بایست از قبل با برنامه ریزی درست و تمرین و تکرار زیاد در اجرای سناریوهای مختلف در قالب مانورهای مرتبط به سطحی از آمادگی رسیده باشیم که واکنش ها به صورت اتوماتیک و بدون تلف شدن زمان ارائه گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام در ادامه بر روان سازی امور در ستاد مدیریت بحران استان تاکید نمود و گفت: همواره پیچیده نمودن امور در گیرو دار بروکراسی اداری باعث اتلاف وقت شده و این فرایند با روح قوانین در مدیریت بحران که در آن حفظ زمان یک اصل مهم و معین کننده است، منافات دارد.

وی اضافه نمود: به همین دلیل در حین بحران دستورات و تصمیمات لازم الاجرا بوده و از آنجا که اجرایی نشدن ماموریت ها احتمال خسارت جانی و اقتصادی را افزایش می دهد، هرگونه کوتاهی و قصور در این رابطه پیگیری قانونی در پی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 24416

به "تیم واکنش سریع در ایلام تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم واکنش سریع در ایلام تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید