ترامپ فهرست دشمنان جمهوری خواهش را تهیه می کند

به گزارش چاپار بلاگ، منابع مطلع به روزنامه واشنگتن پست گفتند که دونالد ترامپ در حال پیشبرد برنامه هایش برای تشکیل حزب میهن پرستی است تا به جمهوریخواهانی که مخالف او بوده و قصد دارند در دادگاه استیضاح سنا علیه او رای بدهند، فشار آورد.

ترامپ فهرست دشمنان جمهوری خواهش را تهیه می کند

به نوشته روزنامه واشنگتن پست، دونالد ترامپ به نزدیکانش گفته است که تهدید درباره تشکیل حزب سوم، اهرم فشاری در اختیارش قرار میدهد تا مانع از آن شود که سناتورهای جمهوریخواه او را ماه آینده در سنا محکوم کنند.

ترامپ که از زمان ترک کاخ سفید در فلوریدا به سر میبرد، پشت درهای بسته در حال تدوین فهرستی از جمهوریخواهان است که با ادعاهای او درباره تقلب انتخاباتی مخالف هستند و دستیارانش را موظف کرده تا آماده به چالش کشیدن آنها باشند.

براساس گزارش ها، این لیست همچنین شامل نام جمهوریخواهانی از مجلس کنندگان است؛ لیز چنی از وایومینگ و تام رایس از کارولینای جنوبی که به استیضاح ترامپ در این مجلس رای مثبت داد. نام برایان کمپ، فرماندار جورجیا هم در این لیست دیده میشود.

همچنین گفته میشود که از دیگر اهداف حزب میهن پرستی، سناتور لیزا مورکوفسکی از جمهوریخواهان آلاسکا باشد که احتمالا قصد دارد علیه ترامپ رای بدهد. برایان کمپ و مورکوفسکی هر دو قصد دارند در 2022 دوباره نامزد شوند.

به گفته منابع مطلع، ترامپ بیش از 70 میلیون دلار از پولهای کمپینش را در اختیار دارد تا هزینه های حزب خودش را تامین کند.

کمپین انتخاباتی ترامپ و گروه های متحد آن از سوم تا بیست و سوم نوامبر 207 میلیون دلار جمع آوری کردند تا از پس هزینه های شکایت انتخاباتی برآیند. این رقم قطعا تا به امروز بیشتر هم شده است اما رقم قطعی تا 31 ژانویه به اطلاع کمیسیون انتخابات فدرال نمیرسد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 14607

به "ترامپ فهرست دشمنان جمهوری خواهش را تهیه می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ فهرست دشمنان جمهوری خواهش را تهیه می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید