بزرگ ترین کارخانه سامسونگ در هند تعطیل شد

به گزارش چاپار بلاگ، سامسونگ از تعطیلی بزرگترین کارخانه فراوری گوشی های خود در هند تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا اطلاع داد.

بزرگ ترین کارخانه سامسونگ در هند تعطیل شد

جهت دریافت خدمات اجرای گیاهان روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش تجارت نیوز، شرکت کره ای سامسونگ که بدون شک یکی از بزرگترین و پرفروش ترین فراورینمایندگان موبایل در دنیا به شمار می رود و همیشه نخستین صندلی در فهرست رده بندی برندهای موبایل را به خود اختصاص می دهد، به تازگی اعلام نموده که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا دومین کارخانه فراوری گوشی های خود را این بار در هند تعطیل اعلام نموده است.

این کارخانه که در تابستان سال 2018 میلادی راه اندازی شده و شروع به کار نموده بود، در حال حاضر بزرگترین کارخانه فراوری گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ محسوب می گردد و ظرفیت فراوری 120 میلیون دستگاه گوشی در سال را داراست.

بر اساس گزارش وب سایت gsmarena، سامسونگ طبق دستور دولت هند اعلام نموده که این کارخانه به طور موقت و فعلا به مدت دو سه روز تعطیل خواهد شد و بعد از آن نیز بازگشایی آن به تصمیم و دستورات آینده دولت این کشور بستگی خواهد داشت.

یکی دیگر از کارخانه های بزرگ سامسونگ که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا به تعطیلی کشیده شده بود، کارخانه آن در شهر گومی کره جنوبی بود که فراوری آن دوبار برای مدت زمان کوتاهی متوقف اعلام شد.

در حال حاضر تنها کارخانه ای سامسونگ که تا کنون تحت تاثیر این ویروس مرگبار قرار نگرفته و خطوط فراوری آن همچنان در حال فعالیت هستند، کارخانه سامسونگ در ویتنام است.

پارتا قوش، مدیر روابط عمومی سامسونگ در هند در این خصوص خاطرنشان نموده است: این شرکت تصمیم گرفته است تا به طور موقت فعالیت و فراوری خود را در هند تعطیل اعلام کند و از تمامی کارکنان و پرسنل خود در بخش های فروش، مارکتینگ و مراکز تحقیق و توسعه در این کشور بخواهد که به منزل رفته و دورکاری نمایند.

وی در ادامه سخنان خود اضافه نمود : تنها بعضی از بخش های حیاتی همچون سرویس مشتریان با حداقل ظرفیت کارکنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

این در حالی است که یکی دیگر از رقبای سامسونگ یعنی شرکت ال جی نیز مطابق دستور دولت هند اعلام نموده که به زودی دو کارخانه فعال خود در این کشور را تعطیل نموده ولی با این تفاوت که توقف خط فراوری آن تا انتها ماه جاری میلادی ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2228

به "بزرگ ترین کارخانه سامسونگ در هند تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین کارخانه سامسونگ در هند تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید