آنالیز 100 پرونده باغات در صحن شورا

به گزارش چاپار بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه حدود 100 پرونده قرار است در خصوص باغات در صحن شورا آنالیز گردد، گفت: سرعت عمل ها را در این زمینه افزایش می دهیم.

آنالیز 100 پرونده باغات در صحن شورا

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا دوبلکس مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محسن هاشمی گفت: پرونده باغات بسیار حساس است و اعضاء شورا هر وقت بحث شده است که این قضیه به سرعت رسیدگی گردد علاقه مند بوده اند که در صحن تصمیم های لازم گرفته گردد.

وی در خصوص سبک جدید برگزاری جلسات شورای شهر هم با اشاره به اینکه مجوز های لازم را جهت برگزاری جلسات شورای شهر به صورت مجازی ازشورای عالی استان ها گرفته ایم، گفت: جلسه امروز شورا به صورت ترکیبی برگزار گردید.

محسن هاشمی در حاشیه صحن امروز شورای شهر درباره موضوع کرونا در پایتخت اضافه کرد: صحن امروز شورای شهر به صورت ترکیبی یعنی مجازی و حضوری برگزار گردید و در ایام کرونا جلسات صحن را لغو نکردیم و سعی بر این بود که جلسه کمیسیون ها و کمیته ها مجازی و دورکاری انجام گردد تا شیوه نامه های دستوری ستاد کرونا را هر چه بهتر رعایت کنیم.

وی اضافه کرد: جلسات ترکیبی صحن شورا به صورتی است که صحن با حضور کمتر از 15 نفر به صورت حضوری قابلیت برگزاری دارد و اعضا می توانند به صورت کامل جلسات را گوش فرا دهند و فیلم ها را ببینند همچنین وقت برای صحبت بگیرند و بدون هیچ مسئله ای رأی دهند.

هاشمی گفت: اگر ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری جلسات ترکیبی را نپسندد و دستور دهد به صورت غیرحضوری صحن شورا برگزار گردد این قابلیت وجود دارد که صحن کاملا مجازی برگزار گردد و ما مجوز های لازم را از شورای عالی استان ها و هیأت دولت داریم و آئین نامه ها نیز اجازه به این موضوع می دهد.

وی گفت: می خواهیم آخرین گروهی باشیم که در شهرداری فعالیت مان را تعطیل می کنیم. در حال حاضر بعضی از کارکنان شهرداری در سازمان هایی مانند بهشت زهرا (س)، پسماند، مترو و اتوبوسرانی مجبورند با بیش از 50 درصد از نیرو ها فعالیت نمایند و ما نباید در این شرایط تعطیل شویم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 10707

به "آنالیز 100 پرونده باغات در صحن شورا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز 100 پرونده باغات در صحن شورا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید