اکثر آمریکایی ها از استیضاح ترامپ حمایت می نمایند

به گزارش چاپار بلاگ، نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که اکثر آمریکایی ها از تحقیقات مربوط به استیضاح دونالد ترامپ حمایت می نمایند.

اکثر آمریکایی ها از استیضاح ترامپ حمایت می نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تازه ترین نظرسنجی مشترک ان بی سی و وال استریت ژورنال حاکی است که اکثر شهروندان آمریکایی از تحقیقات مربوط به استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور به خاطر درخواست وی از اوکراین برای تحقیق درباره جو بایدن حمایت می نمایند ولی افکار عمومی آمریکا درباره اینکه آیا ترامپ از قدرت برکنار گردد یا نه، اختلاف نظر دارند.

این نظرسنجی نشان می دهد 51 درصد آمریکایی ها بر این باورند که اتهامات مربوط به گفتگوی جنجالی ترامپ با رئیس جمهور اوکراین بسیار جدی است و باید در این باره تحقیقات کاملی انجام گردد.

این در شرایطی است که 49 درصد شرکت نمایندگان در نظرسنجی از برکناری ترامپ از قدرت مخالفت نموده و 43 درصد خواهان برکناری ترامپ شده اند.

بیش از 75 درصد دموکرات ها از برکناری ترامپ از قدرت حمایت نموده اند ولی این رقم در بین جمهوریخواهان تنها به 11 درصد رسیده است.

بیش از 53 درصد آمریکایی ها نیز گفته اند که ترامپ در مورد پرونده اوکراین به هیچ وجه رفتار صادقانه و قابل اعتمادی نداشته و 38 درصد مخالف این مساله بوده اند.

گفتگوی تلفنی 25 جولای ترامپ با رئیس جمهور اوکراین به جنجال بزرگ سیاسی در آمریکا تبدیل شده است. وال استریت ژورنال و سایر رسانه های خبری آمریکا گزارش داده اند که ترامپ بارها از رئیس جمهور اوکراین خواسته است تا درباره اتهاماتی که علیه بایدن و پسرش وجود دارد، تحقیق کند.

یک افشاگر اطلاعاتی آمریکا ترامپ را متهم نموده است که یاری نظامی ایالات متحده به اوکراین را به حالت تعلیق درآورده و آن را مشروط به تحقیقات ضد فساد رئیس جمهور اوکراین از جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش نموده است.

دموکراتهای مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقات مقدماتی برای استیضاح ترامپ را شروع نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 559

به "اکثر آمریکایی ها از استیضاح ترامپ حمایت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکثر آمریکایی ها از استیضاح ترامپ حمایت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید