انتخابات آمریکا و نظرسنجی از دانشجویان ، پیشتازی 50 درصدی بایدن در مقابل ترامپ

به گزارش چاپار بلاگ، در یک نظرسنجی جدید، 68 درصد دانشجویان کالج گفتند در انتخابات نوامبر به نامزد دموکرات ها و معاون رئیس جمهور سابق آمریکا رأی خواهند داد، در حالی که میزان حمایت آن ها از رئیس جمهور این کشور تنها 19 درصد بود.

انتخابات آمریکا و نظرسنجی از دانشجویان ، پیشتازی 50 درصدی بایدن در مقابل ترامپ

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا طبق نتایج یک نظرسنجی جدید، با حمایت حدود 50 درصد در بین دانشجویان از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیش است.

این نظرسنجی که توسط شرکت نظرسنجی و تحلیل آنلاین Chegg/College Pulse اجرا شده، نشان داد اگر انتخابات امروز برگزار گردد، 68 درصد دانشجویان کالج تمایل دارند به بایدن رأی بدهند. تنها 19 درصد گفتند ترامپ را انتخاب می نمایند. در بین سایرین هم شش درصد گفتند رأی نمی دهند و هفت درصد هم گفتند به شخصی سوم رأی خواهند داد.

این شرکت از 14 آوریل هر هفته نظرات 1500 دانشجوی تمام وقت و پاره وقت را درباره انتخابات آنالیز می نماید. این 1500 دانشجو هم اکنون در حال گذراندن دوره تحصیلی دو یا چهار ساله در سراسر 50 ایالت آمریکا هستند. این نظرسنجی حاشیه خطا گزارش نکرد.

نظرسنجی مذکور همچنین نشان داد بایدن در بحث نژادی هم در مقابل ترامپ پیش است و عظیم ترین حمایت را از دانشجویان سیاه پوست کالج دارد. طبق این نظرسنجی، 81 درصد دانشجویان سیاه پوست گفتند به بایدن رأی خواهند داد، در بین دانشجویان آسیایی این میزان 75 درصد، در بین لاتین تبارها 73 درصد و در بین دانشجویان سفید پوست 64 درصد بود.

در مقابل، 24 درصد دانشجویان سفید پوست، حدود شش درصد دانشجویان سیاه پوست و 14 درصد لاتین تبارها گفتند که به رئیس جمهور آمریکا رأی خواهند داد.

در بحث جنسیت هم 57 درصد دانشجویان مرد و 77 درصد دانشجویان زن حامی بایدن بودند و تنها 27 درصد دانشجویان مرد و 12 درصد زنان گفتند که به ترامپ رای خواهند داد.

در این نظرسنجی، شرکت نمایندگان همچنین به پیش بینی نتیجه انتخابات سوم نوامبر پرداختند. طبق نتایج به دست آمده، 62 درصد پیش بینی کردند که ترامپ بار دیگر رئیس جمهور آمریکا نخواهد شد، در حالی که 38 درصد گفتند او پیروز این انتخابات خواهد شد.

به گزارش نشریه نیوزویک، جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در نظرسنجی های ملی مختلف از رئیس جمهور آمریکا پیش است.

در نظرسنجی ای که اخیراً توسط شرکت Hill/HarrisX انجام شد، 43 درصد شرکت نمایندگان گفتند به بایدن رای خواهند داد و در مقابل 40 درصد ترامپ را انتخاب کردند. این نظرسنجی با شرکت دو هزار و 850 رای دهنده که نام آن ها ثبت شده از دوم تا پنجم اوت انجام شد و حاشیه خطای آن مثبت/منفی 1.84 درصد بود.

در نظرسنجی دیگری که Economist/YouGov انجام داد، بایدن با اختلافی فاحش تر، 49 در مقابل 40 درصد، از ترامپ پیش است. این نظرسنجی هم با شرکت 1500 آمریکایی از دوم اوت تا چهارم با حاشیه خطای مثبت/منفی 3.3 درصد انجام شد.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 8127

به "انتخابات آمریکا و نظرسنجی از دانشجویان ، پیشتازی 50 درصدی بایدن در مقابل ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات آمریکا و نظرسنجی از دانشجویان ، پیشتازی 50 درصدی بایدن در مقابل ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید