اعلام زمان شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس، فرصت یک و نیم ماهه تا شروع فصل جدید

به گزارش چاپار بلاگ، سازمان لیگ فوتبال انگلیس تاریخ شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر این کشور را گفت.

اعلام زمان شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس، فرصت یک و نیم ماهه تا شروع فصل جدید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال انگلیس فصل جدید این رقابت ها در تاریخ 12 سپتامبر (22 شهریور) آغاز خواهد شد. این درحالیست که بازی های هفته انتهای این رقابت ها در فصل جاری یکشنبه هفته پیش رو برگزار می شوند. به این ترتیب تیم های لیگ رجحان 48 روز دیگر باید اولین بازی شان را در فصل آینده انجام دهند.

در این میان اما بعضی تیم ها مانند منچسترسیتی، چلسی و منچستریونایتد هنوز درگیر رقابت های اروپایی هستند و قطعاً فرصت کمتری برای استراحت خواهند داشت. همچنین زمان برگزاری هفته انتهای فصل آینده لیگ برتر هم 23 می سال 2021 (دوم خرداد سال 1400) اعلام شده است.

با توجه به برگزاری رقابت های جام ملت های اروپا در انتها فصل آینده، فصل پیش روی لیگ برتر هم مانند فصل جاری نسبتاً فشرده خواهد بود. تأخیر در انتها فصل جاری رقابت ها به دلیل تعلیق سه تا چهار ماهه مسابقات پس از آغاز کرونا در اروپا، برنامه مسابقات فوتبال در قاره سبز را به هم ریخته است و مسئولان فوتبال لیگ برتر هم ناگزیر مجبور به اعمال تغییراتی در برنامه بازی ها و برگزاری فشرده آنها شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 7706

به "اعلام زمان شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس، فرصت یک و نیم ماهه تا شروع فصل جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس، فرصت یک و نیم ماهه تا شروع فصل جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید