اسامی دانشگاه های خارجی مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد

به گزارش چاپار بلاگ، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت جدیدترین دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت را بیان کرد.

اسامی دانشگاه های خارجی مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا رایگان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت جدیدترین دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت برای ورودی های سال تحصیلی 2021-2020 را منتشر کرد.

فهرست دانشگاه های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت با آنالیز های کارشناسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در نظر دریافت سه نظام رتبه بندی معتبر بین المللی Times، QS و Shanghai به منظور اطلاع ورودی های سال تحصیلی 2021-2020 در رشته های مرتبط با علوم پزشکی و بر اساس رای صادره در دویست و چهل و چهارمین جلسه شورایعالی ارزشیابی مدارک دانش آموختگان خارج از کشور، اعلام شده است.

این فهرست لیست سالیانه مورد بازبینی و بازنگری قرار گرفته و در سال تحصیلی مذکور صرفاً دانشگاه های موجود در این فهرست جهت ادامه تحصیل مورد تایید وزارت بهداشت هستند.

با توجه به مصوبه هفتادمین جلسه شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی، امکان انتقال دانشجویان به داخل کشور که از ابتدای سال 2019 (11 دی ماه 1397) تحصیل خود را در یکی از دانشگاه های مورد تایید خارج از کشورآغاز نموده اند، ممنوع شده است و در صورت اتمام تحصیل این افراد، مدارک صادره طبق ضوابط اعلام شده قابل ارزشیابی است

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تاکید نموده است کالج های وابسته به دانشگاه اصلی ذکر شده در این فهرست و شعب آن در سایر کشور ها مورد تایید نبوده و مدارک صادره از آن ها قابل ارزشیابی نیست.

فهرست اسامی دانشگاه های خارجی از اینجا قابل دریافت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2196

به "اسامی دانشگاه های خارجی مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی دانشگاه های خارجی مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید