ارزان ترین و گران ترین آپارتمان ها در تهران

به گزارش چاپار بلاگ، خبرنگاران: بازار مسکن با رونق اندکی روبه رو شده است که این رونق تنها به واحدهای مسکونی ارزان قیمت محدود نمی گردد و شواهد در معاملات صورت گرفته نشان می دهد در مقابل متقاضیانی که این روزها در بازار مسکن به دنبال فایل های اکازیون از لحاظ قیمت هستند.

ارزان ترین و گران ترین آپارتمان ها در تهران

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن چیه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، بازار مسکن با رونق اندکی روبه رو شده است که این رونق تنها به واحدهای مسکونی ارزان قیمت محدود نمی گردد و شواهد در معاملات اجرا شده نشان می دهد در مقابل متقاضیانی که این روزها در بازار مسکن به دنبال فایل های اکازیون از لحاظ قیمت هستند، خریدارانی هم هستند که از لحاظ اقتصادی در مضیقه نیستند و می توانند آپارتمان هایی با حداقل 4 برابر میانگین قیمت مسکن، خریداری نمایند.

طبق اطلاعات ثبت شده در سامانه بازار املاک ایران، هفته گذشته یک واحد مسکونی 170 متری، یک سال ساخت در خیابان شریعتی در محدوده پل رومی، متری 17 میلیون و 250 هزار تومان معامله شده است. علاوه بر این خریدار دیگری بابت هر متر مربع از یک واحد مسکونی 224 متری، 11 میلیون و 546 هزار تومان پرداخت نموده است.

واحد مذکور 5 سال ساخت و در خیابان محمودیه است. از طرف دیگر، فروشنده ای در شهرک غرب، قیمت هر متر از واحد 121 متری خود را که 14 سال از عمربنای آن می گذرد 11 میلیون و 805 هزار تومان معین نموده بود که به متقاضی با همین قیمت تحویل داده شده است! این 3 فایل واحد مسکونی طبق سامانه بازار املاک ایران از بالاترین قیمت قطعی فروش طی چند روز گذشته برخوردار بوده اند. همچنین بر اساس آمار سامانه مذکور در چند روز قبل واحدهایی هم بودند که قیمت قطعی فروش هر متر آنها کمتر از 2 میلیون تومان برآورد شده است.

برای مثال: در یکی از فرعی های خیابان جوادیه واحدی به متراژ 54 متر مربع 14 سال ساخت متری یک میلیون و 803 هزار تومان معامله شده است. از سوی دیگر یک میلیون و 676 هزار تومان به عنوان قیمت قطعی واحدی 68 متری 8 سال ساخت در محله خانی آباد، خیابان دولت آباد در سامانه بازار املاک ایران ثبت شده است. در بین جدول قیمت های قطعی فروش، بیشتر قیمت های معامله شده بر اساس مترمربع، بین 2 میلیون تا 5 میلیون تومان در محله های مختلف تهران است.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2972

به "ارزان ترین و گران ترین آپارتمان ها در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین و گران ترین آپارتمان ها در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید